måndag 23 maj 2011

Born this way!

Born this way är ju en av Lady Gagas låtar, där hon sjunger om alla människors rätt att bejaka kärleken. Jag tycker att det är ett otroligt viktigt budskap, därför hängde jag på direkt när jag blev inbjuden till det här eventet av Nikeisha Andersson, som bloggar på finest: http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=41561&beid=1718268.

Prins Daniel sade i sitt tal på bröllopet med vår Kronprinsessa: Störst av allt är kärleken! Det tycker jag att alla människor skulle ha som motto, då skulle vi slippa hatbrott tex. Tänk att det finns människor på den här planeten som blir så provocerade av att två människor älskar varandra att de måste slå ihjäl, våldta eller och misshandla dem.

Det kan jag aldrig acceptera!

Här är några av dagens bilder.

Många människor hade samlats på Sergels torg.

Bla Regina Lund sjöng.

En liten regnbågsflagga fanns i publiken.

Nikeisha Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar