fredag 7 september 2012

Höst och hästar i Hällefors


Siluetten mot natthimlen av två spetsade öron. 

Skatten

En spökhäst

Jaha vad gör du då?
Hällefors. Detta paradis!
Alla sinnen förstärks när det bara är jag, kameran och naturen! Ingen mobiltelefon, ingen dator, ingenting förutom jag och kameran och naturen. Hästarna gick och betade så fridfullt i hagen, när jag insåg att det starka månljuset skulle räcka precis för att kunna ta några bilder.
Fullmåne, helt stjärnklart och helt magiskt vackert!
Jag har ju haft förmånen att kunna investera i en riktigt bra kamera och det har jag ju igen kvällar som denna. Jag vred upp isot till 6400 och fotade på bländare 3,5 och tid 1/3s. Resultatet blev helt magiskt.
Titta noga och se vad som framträder ur mörkret. Titta igen och igen så ser du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar