onsdag 16 februari 2011

Låt den rätta (linsen) komma in

Du har fått ett uppdrag av en reklambyrå att producera en kampanj för ett kontaktlinsföretag. Du ska presentera 4bilder som ska utstråla fräscht, aktiva människor, ljus/sol, och kontaktlinsen passar särskilt bra för den som jobbar på kontor.

Jag fick total idétorka. Det knöt sig i hjärnan. Vem ska jag använda som modell och hur ska jag lägga upp det. Då kom Olivia- min granne till undsättning. Hon blev min modell och hon hjälpte mig att komma på bra idéer. Resultatet ser ni här.




När jag presenterade mina bilder i klassrummet idag, spånade mina kurskamrater. De kom fram med ord som is, möjligen isdrottning, och många tyckte att det var ett skräcktema. Vampire Diaries, och Låt den rätta komma in, därav rubriken.. Min lärare tyckte att jag kunnat dra ändå mer på vampyrtemat så att man sett vampyrtänderna... Hahahahahah, de här linserna är så bra att de går att använda dygnets alla timmar av alla. Kanske vampyrer jobbar på kontor ibland också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar