torsdag 10 januari 2013

Nytt år med Marie och Rody

Raketuppskjut

Varför ska man fota raketer egentligen? när de är så mycket vackrare i verkligheten... Lisa försöker iallafall med sin iphone...

Raketer vid Kungsholmsstrand

Rody och Marie

Marie

Raketer över Vasastan

Lisa smakar på ett tomtebloss...

Rody

Regndroppar på linsen

Rody leker eldslukare

Lisa vill också leka eldslukare.

nyårsfackla
Nytt år nya möjligheter. I år firade jag och Lisa med kompisar på Kungsholmen i Stockholm.
Vid tolvslaget gick vi ner till vattnet och sköt upp raketer. Jag försökte fota alla raketer, men det är ju ändå mest spännande att fota människor! särskilt om det finns en spännande utmaning i ljuset! Just den här kvällen blev ju elden från facklan den bästa ljuskällan.

Regnet strilade ju hela kvällen, men mitt kamerahus är ju N, ovärderligt!!! vill jag verkligen poängtera! Alltså kunde jag fota helt obehindrat trots regnet. Regndropparna på linsen fick jag på köpet.  :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar